Dooap – Tuotevideo

Efima on päättänyt lähteä valloittamaan Amerikkaa taloushallinnon Dooap-sovelluksellaan. Sen käyttämisestä haluttiin kertoa menevästi – ei liian teknisesti. Fiiliksen piti myös olla kansainvälinen, vaikka tuotanto tehtiin kotimaassa. Kielenhuoltoa tehtiin vuorosanoihin ja spiikkiin rapakon molemmin puolin, ennen kuin päästiin kuvauksiin. Kuvauksiin pyrittiin löytämään mahdollisimman neutraaleja malleja ja ympäristöjä, jotka voisivat olla mistä päin maailmaa tahansa, tai eivät ainakaan Helsinki- tai Suomi -keskeisiä. Kuvausympäristöiksi valikoitui mm. uusi Länsisataman terminaali ja Efiman galleriamainen toimisto. Lopputulos toimi erinomaisesti myös kansainvälisellä kentällä ja kehuja on tullut molemmin puolin Atlantia. Oppina: Suomesta on helppoa ponnistaa kansainvälisille vesille – myös muulla kuin Suomi-kuvastolla.

Mihin tarpeeseen videonne teetettiin?

Halusimme videon, joka kertoo selkeästi ja kiinnostavasti, mitä sovelluksemme tekee käytännössä. Kohdemarkkina oli USA.

Miten projekti eteni Smilen kanssa ja millaista kansamme oli työskennellä?

Smile oli ammattimainen kumppani. He kuuntelivat tarpeitamme ja toiveitamme, mutta toivat projektiin vankan osaamisensa ja suosituksensa.

Millainen kokonaisuudesta mielestänne tuli lopputuloksena?

Lopputulos on laadukas ja tavoitteiden mukainen.

Millaista palautetta olette kokonaisuudesta saaneet?

Olemme saaneet hyvää palautetta sekä omalta organisaatiolta että asiakkailta. Katselukertojen kertyminen kertoo, että video toimii.

Comments are closed.